Trainingen afgelast omwille van de hitte!!!
- Admin
- 5 dagen geleden
- 1 minuten om te lezen
Wegens de voorspelde hoge temperaturen worden alle trainingen op dinsdag en donderdag deze week afgelast.
Dit geldt zowel voor:
de jeugdtraining van 18:00 tot 19:00
de oudere jeugdtraining van 19:15 tot 20:45
Voor de grotere atleten is het mogelijk om, indien gewenst, hun persoonlijke training op een later tijdstip in de avond af te werken, wanneer de temperaturen gunstiger zijn.
Bedankt voor jullie begrip.
De gezondheid en veiligheid van onze atleten staan voorop.
De trainers




Opmerkingen