top of page
  • Foto van schrijverAdmin

BONH @ BK Brussels outdoor


Afgelopen weekend was het BK Elite in Brussel en Kessel-Lo.


Charlotte Billen nam er deel aan de 800m.

Voor de eerste x in 10 jaar terug geselecteerd voor een BK outdoor. Dit was de eerste x bij de senioren en voor de eerste x in het het koning Boudewijn stadion. Een heel toffe ervaring, maar toch ook speciaal in zo een groot stadion zonder publiek. Ik mocht als laatste tijd meedoen, en er zijn er nog 2 achter mij geëndigd, dus ik mag niet klagen!

Dit seizoen hoop ik er nog wat secondjes af te krijgen na wat meer wedstrijdritme na de lange onderbreking door corona.

Ook Remco Domen nam deel aan het BK bij de grote jongens, maar dan wel op de 1500m.

Vandaag heb ik een 1500m op het Belgisch kampioenschap alle categorieën gelopen.

Ik liep in een snelle reeks en heb hier bij een nieuw persoonlijk record gelopen van 4:08'84". Het was een leuke ervaring.


49 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page